Fredag

Min lilla gladfis!
 
Jag och Frank startade dagen med ett Skivstång mamma-pass på Friskis. Sååå kul verkligen! Älskar Skivstångsträning, å idag vickade en av mammaledarna med ett sånt pass. Känns redan i kroppen asså!
 
Vi åkte sen till Solna Centrum. Har funderat såå länge på hur jag ska göra, och nu slog jag minsann till. Har köpt mig en rosa Iphone 7. :D Materiell lycka! Hade tidigare en 6a, som blivit lite sliten. Och då jag fotar rätt mkt med mobilen så ville jag även byta upp mig kameramässigt. Så ja, några tusenlappar fattigare blev jag minsann. Ska försöka sälja min gamla telefon, hoppas på att få lite slantar för den iaf!
 
Happy times!
 
Gick in på Ica Maxi påvägen hem sen, pratade med Cicci i telefon samtidigt. Så mysigt med telefondejt ju! Mkt har hänt sen vi sågs i somras, så blev en lång dejt! Skönt å bara kolla läget sådär ibland, hoppas vi kommer kunna ses något i sommar å!
 
Nu har vi precis ätit hemmagjord pizza till middag. Tittar med ett halv öga på dansen på TV. Blir nog godnatt hyffsat tidigt ikväll, ska jobba i helgen.
 
Trevlig fredag!
Karro
2017-04-05 @ 08:34:28

Kul med ny telefon!

Svar: Verkligen! Är nöjd! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0