Kräkfest & paket

Alex ringde på förmiddagen idag. Frank hade lagt värsta pizzan efter frukost, och sen fortsatte det så hema dagen. Hans första magsjuka var ett faktum! Lilla hjärtat! <3 Fick ställa in mitt jympapass, och kompade ut lite så kunde gå tidigare. När jag kom hem var Frank mkt piggare! Han kunde tillochmed äta lite middag. Jag hoppas att kräkorna är slut nu!

På vägen hem hämtade jag ut lite paket som kommit. Innehöll bland annat tre par skor jag köpt till Frank. Asså hans Adidasskor är så himla söta!! Nu är han kitad å klar inför semestern!

(null)
Sneakers, Espadrillos & sandaler

(null)
Så himla coola skor!

Sitter i soffan å kikar lite vänner. Känner hur jag mår mer och mer illa, och huvudet värker. Har F smittat mig kanske? Hoppas inte, vill inte vara sjuk till helgen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0