Jobb & skivstång

Vaknade innan klockan ringde i morse, och kände mig utvilad. När hände det sist?!

Jobbdagen rullade på. En lugn vecka, många läkare som tagit höstlov. Var på ptrygiemottagningen på fm, och på förundersökning inför kataraktoperation på em. Gick bra!

Efter jobbet for jag till Friskis i Sumpan, för ett skivstångspass. Har blivit stammis på tisdagarna, jättebra pass verkligen!

Kvällen hemma sen blev lugn. Frank somnade strax efter 20. Och såhär 1,5h senare så sover han fortfarande! Köpte hem större nappflaskor, så han fick lite mer välling ikv. Lite mer tid att komma till ro. Hoppas de håller i sig nu.

I morgon är de onsdag. På kvällen ska jag och A ut och käka, Frank ska hänga med faster. Det ser jag fram emot massor, att bara gå på dejt sådär.

Nu, sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0