Fotobok

Igår beställde jag en fotobok till Frank, med bilder från hans andra år. Gjorde likadant efter hans ettårsdag. Jag hoppas att jag kan hålla den traditionen, lite kul å ha bilder samlat. Var längesen jag framkallade några foton, allt ligger bara kvar i telefonen. En fotobok är ett enkelt sätt å faktiskt få bilderna på pränt.

(null)
Bilder till fotoboken.

Gjorde en mapp som jag sparade de bilder jag ville använda. Blev hela 144st! Fick sålla lite sen, 125 av de fick platsa i boken.

Gjorde fotoboken hos Önskefoto. De har en fiffig app där man snickrar ihop sin bok, väldigt smidigt! Nyttjade även en rabattkod (HELEN40) som gav hela 40% rabatt. Så bra! Tror den gäller fram till 31/8, så passa på om ni ändå tänkt göra en beställning!

Ska bli spännand å se resultaten sen! :)
Andréa
2018-08-27 @ 14:42:12

Åh, va fina bilder! Måste ju säga att man saknar flinten lite grann 😂😂 så jäkla söt haha

Svar: 😂
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0