Timbuktu

(null)
Timbuktu & Damn!

Timbuktu var såå bra! Han är grym live, sett han flertalet gånger. Å med Damn så blir det alltid snäppet bättre. De körde ca 1h och 20min, och det kändes långt ifrån tillräckligt. Han hade lätt kunnat bränna av en timme till.

Fick sällskap av både Anneli och Ellen. Jag mötte upp A på jobbet, sen rullade vi ut mot Djurgården. Satte oss på Kryddhyllan. I väntan på Ellen beställde vi in en charkbräda. Asså hur gott?! Som preggo ska man vara lite försiktig med charkuterier, viktigt att de är färska osv. Men där kändes det legit.

(null)
Så himla gott!

När Ellen kom beställde vi in lite varmrätt. Tog deras burgare. Eg inget speciellt, vääldigt mkt lök på. Men det smakade väldigt gott! De hade typ dill på pommesen, så blev lite annorlunda smak. Mätta och belåtna blev vi iaf!

(null)
Burgare, gott!

Vi hade sen typ en timme att slå ihjäl. Äh, vi spelar på lite chokladhjul. Jag köpte tre brickor, och Anneli likaså. Så sa vi att vi delar på vinsten. Å vi vann! Asså hur sjukt?! Vi vann en gigantisk  Daim. Aldrig vunnit nåt sånt förut. Vi blev så chockade!

(null)
Så nöjda!

Ah, blev en riktigt bra kväll dehär! Nu är det dags å sova. Lilleplutten var vaken när jag kom hem. Efter lite mammagos slocknade även han. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0