För en sista gång

Kändes vemodigt att lämna ön idag. Med största sannorlikhet för sista gången. Haft en jättemysig helg verkligen! Vädret har varit på topp. Ett värdigt avslut på ett sätt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Verkligen ett paradis! Jag hoppas att de nya ägarna med familj kommer få uppleva samma glädje som vi har gjort därute. <3
Anonym
2018-08-16 @ 21:08:11

Hej Malin.
Jag sitter här och letar bilder på mina föräldrars gamla landställe.
Och hittar din blog om Lilla saxaren.
Som jag och lillebror med föräldrar har tillbringa många år på denna fantastiska pärla!
Vi hade mycket roligt där och det ligger varmt om våra hjärtan

😊❤.
Vi åkte förbi med Storkar för några somrar sedan och det blev nog en tår i ögonvrån.
Min får byggde om det husen ni var i och jag tror att huset som du bode i är mitt gamla hus.
Men det var rosa på våran tid på insidan, jag kallade det för pippihust😁.
Där var jag med mina bästisar och satt och fnissa långt in på nätterna.
Med risk att bli långrandig, så vill jag bara säga att det var kul att få se bilderna på husen och läsa din upplevelse där.
Med varma hälsningar
Jenny Hagström 😊

Anonym
2018-08-16 @ 21:08:11

Hej Malin.
Jag sitter här och letar bilder på mina föräldrars gamla landställe.
Och hittar din blog om Lilla saxaren.
Som jag och lillebror med föräldrar har tillbringa många år på denna fantastiska pärla!
Vi hade mycket roligt där och det ligger varmt om våra hjärtan

😊❤.
Vi åkte förbi med Storkar för några somrar sedan och det blev nog en tår i ögonvrån.
Min får byggde om det husen ni var i och jag tror att huset som du bode i är mitt gamla hus.
Men det var rosa på våran tid på insidan, jag kallade det för pippihust😁.
Där var jag med mina bästisar och satt och fnissa långt in på nätterna.
Med risk att bli långrandig, så vill jag bara säga att det var kul att få se bilderna på husen och läsa din upplevelse där.
Med varma hälsningar
Jenny Hagström 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0