Se & Synas

(null)
Min hemma-snickrade namnskylt

Idag har jag gjort min första lördag på Se & Synas i Alvik. Även denna mammaledighet drygar vi ut kassan med lite helgjobb i butik. Denna gång föll valet på en fristående butik i Alvik, där även min goda vän Nathalie jobbar. Jag spontan-smsade henne för en tid sen och frågade om de eventuellt behövde en extra optiker på lördagar. Fem min senare ringde hennes chef upp, och på den vägen är det!

Se & Synas är en "mini-kedja" som ingår i Synologen. Så det är en fristående butik, men den ingår i en förening. Typ. De har verkligen satsat på det kliniska. De har tillgång till avancerad utrustning, vilket är väldigt kul! De ställer höga krav på sina medarbetare, samtidigt som de ger en utrymme för det. Änsålänge känns det super verkligen!

Så idag var då min första lördag. Dagen gick i ett nafs verkligen! De har öppet 10-15, vilket är heeelt lagom! Dagen flöt på bra helt enkelt. Jag tror verkligen att jag kommer trivas där!

Detta jobbet är alltså något jag gör nu under min mammaledighet. Efter årsskiftet är jag tillbaka på sjukhuset. :)

Nu ska jag hem och mysa med mina grabbar! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0