Grattis till mig!

Idag fyller jag år. 36år för att vara exakt. Har blivit så firad hela helgen, känner mig så glad och tacksam för alla fina i min närhet. <3 Har lovat mig själv att vi ska bli bättre på att faktiskt fira och uppmärksamma saker. Behöver ju såklart inte vara i presenter just, räcker med att bara sätta lite guldkant ibland.

(null)
Bästa ni, som ni firat er mamma!

(null)
Födelsedagskort från Elton. <3
 
Idag, på själva födelsedagen, ska vi typ inte göra nånting speciellt. En vanlig måndag lixom. I morgon ska jag ut å käka med Ellen och Carin, det ska bli väldigt mysigt!
 
Annars går vi mest och laddar för stundande jullov. Ska bli skönt med lite ledigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0