Vi har blivit med gran

Blev nedröstad här i familjen, så idag åkte granen fram. Jag tycker att den ska plockas fram betydligt senare, men vips man kom hem från Erikslund så stod det en färdigklädd gran i vardagsrummet. Iofs skönt att "slippa" klä granen, det överlämnar jag helt till barnen! Å fin blev den minsann.

(null)
Mysigt är det ju såklart!
 
Jag å Elton tog en tur till Erikslund idag igen, för lite shopping till hans rum. Jag är verkligen sjukt pepp på slutresultatet, kommer bli SÅ fint! Å han är lika pepp han.

(null)
Lite fika såklart!
 
Alex och Frank är iväg på handboll nu, så jag å Elton donar lite här hemma. Advent idag igen, Nobeldag och min namnsdag. Ja, lite sånt helt enkelt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0