Slow wednesday

Hej.
Halva veckan har gått. Onsdag idag. Det är skönt.

Det har skett stora framsteg i mitt liv. Haha. Jag är fan stolt över mig själv. Fick sagt verkligen allt jag känner! Han förstod ju vad jag menade. "Hör av dig om du ändrar dig." Vi får väl se. Men just nu känns det bara så stort att jag vågade ta steget. :D

Har knappt träffat nån från min klass sen studenten. Och jag bryr mig egentligen inte heller. Trivdes inte i min klass på slutet. Kändes som alla tog Henkes parti, och det är ju förståligt. Han tar väldigt mycket plats. Har knappt ens pratat med Johanna och Lisa. Antar att det bara var ytligt i skolan.

Min nya kamera kom igår. :D Så fin och bra!

Ska gå lite på stan efter jobbet. Kolla om jag hittar nåt fint party-linne. :)

19 dagar kvar..

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0