Tredje plats

Måndag

Kom hem från Norge imorse klockan 3. Haft en rolig helg med mina kids. Åkte redan i torsdags morse. Gruppspelsmatcherna började på fredagen. Vann samtliga. Första med 13-3, andra med 5-2 och sista med 21-1. Vann gruppen och spelade åttondel på söndag. Vann med 8-0. Kvartsfinalen vanns med 12-5. Åkte dock ut i semin, i sudden som vanligt. 5-5 efter full tid. It sucks! Men att komma trea är inte fy skam. Är grymt stolt över kidsen. Riktigt kul att få sluta som tränare med flaggan i topp.

För det är just det jag gjort nu. Slutat som tränare för flickor födda 1994 i Irsta HF Ungdom. 5 säsonger har det blivit. Samlade alla tjejerna på fredagskvällen för att berätta hur läget ligger. Sa två ord, sen kom tårarna. Jag gråter för minsta lilla, men det var riktigt jobbigt att berätta för dom att jag slutar. Dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Är så grymt stolt att JAG LÄRT DOM NÅNTING. JAG?! Lilla mesiga Malin har lärt 14 tjejer spela handboll. Sjukt stort.

image46

Var hem till Ramona och Hanna i deras nya lägenhet. Mkt fin. :)

Valborg, orka?

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0