Grattis syster!

Fredag

Får väl toppa med att min syster fyller 22 idag. Grattis grattis! Va hem till henne igår på mat och fika. :) Hade köpt en Personlig almanacka till henne. Hon blev himla glad. Så det var bra. Dock var hon mindre glad över att behöva engagera sig så mkt i min present sen. :P Jag önskar mig iofs bara pengar till körkortet helt enkelt. Är ju alltid kul och träffa släkten. Har blivit mkt sånt nu den senaste tiden. Av nån anledning är det tydligen populärt att föda barn i augusti. Hehe.

Läskigaste grejjen hände igår morse. Skulle sätta i linserna som vanligt. Den högra gick bra, men den vänstra krånglade lite. Blundar till hårt, och öppnar ögat. Då är linsen borta!! Helt sjukt. Kollade på bänken om jag tappat den, men kunde inte hitta den. Då kände jag att den var kvar i ögat, bakom ögat. Panik!!! Pillade och tryckte lite på mitt stängda öga, då åkte den på plats igen. Men himla rädd blev jag iaf.

Köpte nya träningsskor igår, och en ny höstjacka. Bilder kommer senare. :)

Måste ner på stan idag och köpa allt porslin jag ska ha i Höganäs. Dom ska sluta med min färg, så dom säljer ut det på Duka. Får ta av mina sparpengar helt enkelt. Jag måste ju ha en komplett servis i samma färg. Bra att dom rear ut det iaf. Har ju samlat på porslinet sen jag fyllde 16 tror jag, så har ju fått en hel del under åren. Var ju inte direkt så kul när man va 16 att få en tallrik. :/ Men är glad för det idag. Slipper jag köpa allt sånt när jag flyttar. :)

Annars vet jag inte vad helgen bjuder på. Skulle ha haft domarutbildning lördag-söndag, men den blev inställd. Så jag är öppen för förslag. :)

Va uppe med tuppen imorse. Tänk att jag kom till jobbet innan 8. :D

/M
Ee
2007-08-31 @ 12:50:19
URL: http://emeliebouvin.webblogg.se

Du ska på avskedsfest för Sandra! =)

Anonym
2007-08-31 @ 12:59:59
URL: http://cam021.bloggagratis.se

Tack så himla mycket för almanackan, himla bra present :-) Satt och fyllde i födelsedagar igår... :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0