Ryggen :(

Tisdag

Hej! Fick ont i ryggen nu på eftermiddagen. Inte bra! Pallar inte att gå och ha ont hela tiden. Ska få ett gummiband att träna med av pappa. Har beställt en bok på internet med massa övningar man kan köra. Så det låter ju bra. :) Så kan man köra det dom dagar jag inte går på friskis. :) Det ska tydligen vara bra för ryggen.

Ska snart på träning med kidsen. Ska ha fys idag, men har ingen aning om vad vi ska göra. :S Har så dålig fantasi just nu. Kanske blir lite stationsträning? Eller så får dom springa i 30 min non stop. Haha!

Tror mina kort kommit som jag skickat på framkallning. Det är ju inte lika spännande att häma ut kort nu när man har digitalkamera. Man har ju redan sett korten. Men det är ju alltid kul och fixa nya kollage och klistra in i albumet. :) Får roa mig med det ikväll eller imorrn.

Det snackas för mycket i den här stan.

/M

Camilla
2007-01-31 @ 09:16:19
URL: http://casl.blogg.se

jag tycker inte du ska lämna stan :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0