Åh, hemma

Torsdag

Då var man hemma igen efter en vecka på Lilla Saxaren i Sthlms skärgård. Har varit hur skönt som helst! Dock har det regnat mer än det har solats. :/ Så det var rätt pissigt. Finns inte så mkt att göra därute när det regnar direkt. Men dödade dom dagarna med sällskapsspel och himla sjuk humor. :P Älskar min släkt, och älskar det där stället!

Va in till Stockholm i tisdags. Gick en hel dag på stan utan att shoppa ett piss! Eller, jag köpte batterier till mina högtalare. Haha.

Midsommar firades traditionsenligt. 28 pers tror jag vi var som mest. Hade femkamp sen på lördagen. Mitt lag var helt klart sämst. Kom sist i 3 grenar. Haha. Mitt lag vann dock tipspromenaden. Himla bra! Haha.

Åh, ska bli så skönt att få duscha! Inte duschat på en hel vecka. Har blivit en del bastu istället iofs. Men inget går upp emot en lång, varm och skön dusch!

Ryggen ser bättre ut, men är fortfarande randig. Men är brunt randig nu. :/ Jämnar nog ut sig efter mer solande.

Lite bilder från veckan.
   
Mamma, jag och mormor
Massa släkt
Paradiset
Emma, mormor, Ludde och moster Anna


Imorrn blir det häng med Milla, sen utgång med tjejerna på kvällen. Ska bli så himla kul!

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0