Vår

Torsdag

Det är bara så underbart väder ute. Går med ett stor leende på mina annars ganska trötta läppar. Skulle det inte vara för solen och värmen som är på G skulle jag förmodligen ligga hemma och dra nåt gammalt över mig. Men just nu känns allt bara så bra! :D Har tagit upp alla vår och sommar-skor från källarförrådet. Åh, längtar tills jag kan ta på mig mina vita ballerinaskor igen. Det är lycka!

Var och tränade igår. Gick bra, men var ett himla tråkigt pass. Blev riktigt besviken. Så tog inte ut mig alls, men det var nog bra ändå. Kollade sen på EM-kvalmatchen mellan Sverige och N Irland. Så dåligt! Stängde av och sov när 2-1 målet kom.

26 september släpper Lars Winnerbäck nytt album. Blir eventuellt en höstturné. Ge mig!

Sitter på jobbet nu. Självklart var man ensam här imorse. Duktiga Malin kommer alltid i tid minsann! Ska träffa M efter jobbet. Jag blir glad. Helt klart. :)

Imorrn är det fredag, och sen helg! Orka skriva Högskoleprovet på lördag? Har ju betalat redan, så kanske borde..?

/M
Karro
2007-03-29 @ 15:27:03
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Haha, ja! (Åt en strawberry white idag igen. Oh well. det är GOTT!)
Känner igen det där med skorna. Problemet är bara att det är kallt på morgonen. Men har man bara tagit sig igenom förmiddagen kan man njuta av att ha fina sommarskor sen.
Vad gör du nuförtiden förresten?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0