Handboll

Ingen rast, ingen ro. Nu börjar livet sakta men säkert börja rulla igång igen. Har haft en vecka på halvfart. Idag ska det funktionäras på ett RM i handboll här i Kalmar. 4 matcher idag, 2 imorrn. Både herrar och damer som spelar. Måste säga att jag hellre sitter på herrmatcher. Snabbare spel, mer mål, och framförallt, man kanske hittar nåt fint att titta på. ;) Första matcherna för säsongen är alltid lite halvdana. Men man kommer in i det fort. Förhoppningsvis blir det inget som avgör matcherna direkt. Lite pirrigt är det ju också att man ska sitta med en person som man aldrig suttit med förr. Mina gamla kollegor i Västerås har man ju hunnit sitta med ett antal matcher, så samarbetet fungerar utan problem. Men det ska nog gå bra. :) Har ni vägarna förbi Sporthallen i Kalmar så är det bara å komma in och heja. :)

Igår kom Madeleine från Enköping. En mkt trevlig tjej. Tror vi kommer komma bra överens. Så nu är jag inte ensam längre. WOHO! :D

Ha en bra dag gott folk. Solen skiner över Kalmar. Jag gillar't!

/M
Jempa
2008-09-05 @ 18:04:30

haha kul att du skriver blogg !!!! kommer lätt följa den kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0