De ba skrika!

Har just skrikigt mig igenom Sveriges kvalmatch till OS mot Polen. Matchen slutade 22-22, vilket är mkt bra för Sveriges del. Polen är tippade att gå till OS, och även tippade att spela OS-final. Så ett lika resultat är inte fy skam! Dock var Sveriges anfallsspel inte av den klass som krävs för att ta sig till OS. Kim Andersson, storskytt från Kiel, gjorde inte ett enda jävla mål. Bedrövligt! Bäst på planen var dom båda målvakterna Thomas Svensson (40 bast) och Peter Gentzel (39 bast). Av utespelarna vill jag plussa för Jan Lennartsson och Dalibor Doder. Förstnämnda är ju fostrad i Irsta HF. Bra skit!

Imorrn väntar Argentina. Borde bli en lätt match för svenskarna. Spelar dom lika bra försvar som i dagens match, och får till anfallet lite bättre vinner vi med 10-15 bollar.

Nu ska jag snart bädda ner mig och sova. Är trött efter en lång vecka, som mestadels bestått av jobb och träning.

Sommaren är här på allvar känns det som. Hotar med temperaturer upp emot 30 grader under morgondagen. Så bikinin åker nog på.

/M


Dalibor Doder, vilken stjärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0