Djupa dalar..

Fick ju hostmedicin, som gör att jag blir jättetrött. Känns sådär asså. Energi är ju det jag har brist på för tillfället. Blir ju inte bättre av att man har en i ens närhet som drar massa energi ifrån mig. Blir så himla irriterad ibland att jag bara vill skrika. Men jag låter bli. Det blir nog bara värre då.

Hade pass idag på friskis. Gick inte alls bra. Jag var trött, hostade och var allmänt seg. Sen var det ganska lite folk på passet å. Annars kan ju en grupp svettande människor höja peppen som fan. Men idag ville det inte riktigt.. Men jag kör på ändå. Blir vila från andra pass denna vecka. Nästa vecka ska jag på gymintroduktion. Det ska bli roligt.

Nu vankas Idol. Har ingen koll alls på vilka som ska delta ikväll. Kul att Jon gick vidare igår iaf. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0