Nu är det slut på friden

Mor och far is back in da house. Så nu är de minsann slut på friden. :P Nejdå, det är rätt nice att de är hemma igen. Varit tomt utan dom i 4 veckor. Tiden har gått galet fort dock! Vart tog sommaren vägen? Klockan har slagit över på juli månads sista dag. Om två veckor beger jag mig tillbaka till Kalmar. Galet..

Blir nog en rätt bra helg det här ändå. :) Har bokat in en pedikyr imorgon. Mina fötter förtjänar lite omvårdnad nu faktiskt. :P Värt varenda krona! Efter de blir de en lunch med fröken Bruksgård på Spicy. Mums!

Vid halv tre går tåget mot Uppsala. Ska få träffa min bästaste Clara. Kan nog inte bli bättre. :) Stannar där tills söndag eftermiddag nångång. Har nog aldrig varit i Uppsala förut, så kommer bli himla spännande.

Nästa vecka är min sista på Synoptik på Stora gatan. Veckan efter de jobbar jag lite extra på butiken på Köpmangatan. Kommer bli riktigt tråkigt att behöva lämna mitt (ja, det är faktiskt mitt nu ;P) underbara Synoptik. Men förhoppningsvis så ses vi igen!

Nu ska jag få lite sömn. Har varit dåligt med det på sistone. Åska, mardrömmar och annat tjafs har förstört nätterna. Har fått flytta tillbaka till gästrummet nu, vilket betyder obekväm bäddsoffa. Men jag överlever nog. :P






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0