Packa?

Jag borde börja packa lite smått. Ska sitta på ett tåg mot Väss vid halv fem imorrn eftermiddag. Slutar skolan vid 12. Så borde ju börja packa idag iaf. Men jag hatar verkligen att packa!

Annars har dagen varit väldigt intensiv. Jag gillar't! :) Gymmade imorse, och raggade sponsring på Friskis. Både grejjerna gick mkt bra. :) Åt sen lunch med Jonas på Thai Silk Palace. Thai-buffé, grymt gott! Åt tills jag sprack, typ. Gick sedan en sväng ner till Baronen. Tittade lite i affärer, och konstaterade att hela världen har börjat använda Converse. Helt galet ju! Man kan inte gå utanför dörren innan ett par stirrar en rakt i ögonen (jag behöver inte ens gå utanför dörren iofs, då Daniels skor står snyggt och prydligt i skostället). Då blir jag väldigt anti istället. Jag vill inte vara som alla andra! Jaja, snart står det nog ett par i mitt skoställ också..

Ikväll har vi haft föreningsmöte med CNaS. Vi fyllde faktiskt hela styrelsen, nästan. :P Så jävla gött! Bördan på mina axlar kanske inte alls blir lika stor nu. Matilda påpekade tillochmed att jag inte utnyttjat henne alls. :P Känns ju bra att det är på det viset iaf! :) Jag borde nog bli lite bättre på att delegera kanske, och ta hjälp. Ah, de ska nog ordna sig.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0