Ups and downs!

Jag har hamnat i en period med djupa dalar och höga toppar. Humöret svänger likt en sinuskurva, och det är bara å hålla i hatten!

Vi fick tillbaka tentan i Kliniska metoder. Fixade ett VG. :) Riiiiktigt skönt! Gillade den kursen jättemkt, så ett G hade nog gjort mig mer besviken än vad VGt gör mig glad. Mm, precis så hemsk är jag mot mig själv. Aldrig nöjd.

Så därefter kom dippen. Kommer inte träffa mina optikernördar på 4 månader. Mm, ni läste rätt. 4 JÄVLA MÅNADER! Hur fan ska det gå lixom?! :( Vi hade sista för terminen idag, dvs redovisningar i kursen Optikern i samhället. Gick väl helt okej. :)

Så jag är bitter över det. Jag är bitter över att jag kommer till Väss på minussidan. Inte ens på noll är jag förtillfället. Jag är på minus. Av många anledningar.

Sen att 416,7 sjunker till 108,1 gör ju inte saken enklare heller..

Sitter och väntar på att Lisa, min optikerhandledare under praktiken, ska ringa. Pirrigt! :) På måndag smäller det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0