Mys med familjen

Klockan sju igår morse rullade bilen ut ifrån Västerås. Mormor, mamma och syster följde med mig, och mina tusen kilo packning. :P Var framme i Kalmar sex timmar senare. Efter ett besök på Donken begav vi oss till Kosta outlet för lite shopping. Blev två Kivi-lyktor från Iitala, och en blus från Sisters. :)

På kvällen blev det middag på Hamnkrogen. Väldigt trevligt! Åt ryggbiff med rostad potatis och kryddsmör. Mumsigt! Blev lite glass till efterrätt.


Syster och mormor. :)



Jag och mamsen. :)

Blev en tidig hemgång för mig igår, somnade väl strax efter 23. Sjuuuukt trött! Packade upp och sånt innan jag gick och la mig faktiskt. Sjukt duktigt gjort! :)

Blev en frukost på hotellet mormor, mamma och syster sov på i morse. Hur gott är det inte med hotellfrukost?! 95 slantar fick jag dock ge fört. :S Men ah, det får det väl vara värt! Blev då en trip ut till Maxi för storhandling. Där fick man slanta en hel del också. Men nu är kylen välfylld. :)

Ikväll blir det lite tullenmys. :) Blir tacoskväll, och kanske nån film på de. Skolan börjar ju i morgon, 8.30-16.30 går jag. Hej, rivstart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0