Årsmötessittning

I lördags gick alltså CNaS årsmöte + sittning av stapeln. Måste säga att jag är rätt nöjd med kvällen i stort. :) Nästan full styrelse, mkt fulla styrelsemedlemmar, ah en bra kväll helt enkelt. :)


Ess-nappade toastare



Min toastarkollega Matilda, och myself. :)

Går inte jättebra att lägga till fler bilder, så detta får fan räcka. :P

Var heeeelt slut efter mötet och sittningen, så när de andra drog vidare på mellanfest så rullade jag hemåt istället. Sov sen i typ tolv timmar, eller ah var väl lite halvvaken en stund. :P

I morgon ska vi ha styrelseöverlämning, sen efter de är jag fri ifrån allt vad CNaS heter. Kommer jag ta mig den friheten? Förmodligen inte.. Jaja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0