Aj aj aj :(

Spenderade dagen med SofiaÖstra Holmen. Det är en liten ö ute i Mälaren. Riktigt nice! :) Solen stekte på bra hela dagen, och vattnet höll temperatur lagom över 20 grader. Så några dopp blev det också. Har nu bränt sönder hela min stackars kropp. :( Näsan är värst, och bröstet. Min tidigare så bleka kropp har nu fått en mer tomatröd nyans. Aj aj aj! Sjukt orutinerat! Men jag smörjde faktiskt in mig med spf 20. Men den rann väl av efter ett antal dopp i det blåa (eller snarare gråa..) mälarvattnet. Buhu!


Mina stackars ben har numer en lite rödare nyans!


Östra Holmen, med Västerås i bakgrunden.

Men ah, jag har ju iaf verkligen tagit tillvara på denna soliga dag! :) Kunde inte tajmat in ledigheten bättre. Men i morgon väntar jobb igen. Blir nog en fartfylld dag som vanligt!

Sofia
2011-06-30 @ 08:11:45

Jag brände mig också! på armar och ryggen :P men lätt värt! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0