Stooooora pupiller

På övningen idag i skolan blev vi droppade med pupillvidgande droppar. Sjukt ballt! Pupillen blev verkligen gigantisk. Anledningen till att man droppar är ju att kunna se in i ögat mkt lättare. Och jävlar vilken skillnad det var! Sjukt bittert att vi dock inte för praktisera detta i verkligheten sen. Återigen, bittert att bo i Sverige som optiker..

Det var faktiskt lite läskigt också med så stor pupill. Man tappade en del av ackommodationen (linsens förmåga att ändra fokus), så det var lite suddigt på nära håll. Men effekten satt bara i några timmar, nu syns det ingenting längre.

Var på Kalmar Beautycenter idag igen. Unnade mig en helkroppsmassage. Fyfan vad det är skööööönt! Shit, jag måste skaffa mig en karl så jag kan få massage regelbundet. ;) Höhö.

Blev inge träning i afton för min del. Var rätt trött i huvudet efter massagen. Så har bara chillat hemma ikv. Åt risgrynsgröt med kanel och socker till middag. Såååå gott! Längtar lite till jul nu faktiskt! Eller, längtar till december överhuvudtaget. :) Händer så mkt mysigt då. Har även tänkt göra en sån där Dag-för-dag-grej i december. Ett nytt ämne varje dag som jag ska skriva om. :) Är inte riktigt den listan hon kört som jag ska göra, har ändrat lite själv. Så om det är någon av mina bloggande vänner som vill hänga på, säg till, så kan jag skicka över listan jag ska gå efter. :)

Elna
2011-10-26 @ 21:09:55

Du får väl vidareutbilda dig så att du får droppa :P

Mäl
2011-10-27 @ 10:49:41
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Det är väl det som är tanken. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0