Tårar, skratt och en helt underbar dag

Vid 8.15 plockade syster upp mig utanför Skrapan. Vi for till salong Unik för att bliniordningfixade. Syster blev så himla vacker! Det strålade verkligen om henne från första stund, min älskade fina syster! Efter vi var klara på salongen gick dagen i ett. Vid 13 var det fotografering vid kyrkan. Vigseln började 14.30. Var så sjukt pirrigt innan! De var så himla fina framme vid altaret, det var svårt att hålla tårarna borta. Finaste finaste ni! <3

Efter vigseln rullade vi bort till Irstas bygdegård. Festen var riktigt bra! Tal, lekar, spex, allt som en bröllopsmiddag ska innehålla. Grät mig igenom mitt tal, grät mig igenom alla andras tal. Så mycket känslor, så mycket glädje! Tack Camilla & Ulf för att ni finns, och tack för att jag fick vara med och dela denna dag med er! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0