Mitt 2013 i bilder del 2/4

April

Långpromenad runt Brunnsviken.

Linnet och Paffys snigel kom till världen.

Darin på Cirkus.

Fotade As lägenhet inför försäljning.

Min apa blev brutalt mördad.

Fick bekanta mig med en liten snigel.

Sa upp hyreskontraktet på Lappis och planerade för ihopflytt.

Maj

Gav mig på någon form utav löpträning, som höll i sig ett tag iaf.

Vår-mös ute på Saxaren.

Köpte lägenhet!

Lyckliga blivande sambos.

Såg Movitz på Gröna Lund.

Skrev sluttenta på magistern.

Juni

Flyttade till Alex i Täby.

Levde i lite lätt flyttkaos ett tag.

Tog Magisterexamen i Klinisk Optometri.

Firade kusin-Ludvigs student.

Semester på Kreta tillsammans med Carin.

Började jobba på StureOptikern.

Midsommar ute på Saxaren.

Såg The Script på Gröna Lund.

Trip ut till Saxaren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0