AW och kräftor

Helgerna går så fort. Hade en ledig sådan denna gången, så himla skönt! I fredags efter jobbet mätte jag upp Västeråsgänget för en After-Work på ett ställe som heter Gården (ligger vid Norra Bantorget). Man börjar ju med att göra en rejal tabbe, försöker (omedvetet!) crascha ett bröllopsmingel med diverse kändisar. Sjukt kul! :D Väl inne på ställer jag skulle in på satt vi och spanade på dessa då kända människor. Var allt från nakenfotografer till avdankade tennisspelare. Vi spekulerade länge och väl vem den gemensamma nämnaren var. Efter lite googlade, och detektivarbete på Instagram kom vi fram till att det var en ur Stureplansgruppen som skulle gifta sig. Alla känner apan lixom!

Anyways, bästa med kvällen var att få träffa Clara, min Clara! Hon är nu tillbaka i Uppis efter en vända på västkusten. Vi käkade riktigt god burgare, drack lite vin (jag höll mig till cola, magen nivet..), och pratade allt från bebisar (en av mina närmaste ska ju ha en bebis!) till dejter med diverse kända komiker.

AW

Jättefin fontän.

När min röst började försvinna framåt midnatt for jag söderut för att möta upp Alex som hängde på Southside. Åkte hemåt en stund senare, skönt å komma i säng i skaplig tid ändå!

Lördag bjöd på ett gympass, lite fixande hemma och på kvällen hade jag och Alex en mini-kräftskiva hos oss. Vi åt kräftor och räkor med diverse tillbehör. Sjukt gott! Halvsov sedan till filmen Grand Budapest Hotel. Helt okej rulle!

Söndag fixade vi diverse saker på förmiddagen. Besökte Bauhaus för att kika efter tröskel till öppningen. Vi behöver en som är 15 cm djup, men nej, det finns visst inte! Så vettefasiken hur vi ska få till det! Var även till Maxi och storhandlade, så nu har vi mat för ett bra tag framöver. Hejja storhandling!

På kvällen dödade jag kroppen på ett Skivstångspass. Nu, tre dagar senare sitter träningsvärken kvar! Vilken dålig form man är i asså..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0