En helg i slutet av oktober

I fredags var vi ut med jobbet en sväng för att avtacka en kollega. Vi hade bokat bord på Golden hits. Kul ställe det där! Vi satt inte vid scenen till middagen, men efter vi käkat tog vi plats där de showade. Riktigt duktiga!

Nanci & jag, kommer sakna dig min fina kollega!

Blev en ganska tidig hemgång för min del, tack för en bra kväll! :)

Lördag blev det lite fix hemma. Städade på balkongen, tog in utemöblerna å planterade in kryddorna. Så nu kan gärna snön komma! :)

Tomt!

På eftermiddagen begav jag mig till Tyresö för en handbollsmatch i Damelit. Skövde körde över Tyresö rätt rejält. Matchen gick bra för min del. :)

På kvällen blev det tacos med A. Vi testade dom nya "tacobåtarna". Himla fiffig grej det där! Lite kladdigt, men det hör väl till! Kan helt klart rekommendera dom! :)

Tacobåtar

Söndag bjöd på mer fix och städning. Åkte sedan till Tumba för ännu en handbollsmatch. OV slog Tumba i Herrallsvenskan. Gick bra för min del idag igen. :)

Rattade klockan idag

Fått en extra timme idag å. Den sov jag bort, skönt! Nu laddar vi för en ny vecka som innehåller jobb, träning, firande av A och förhoppningsvis nya möjligheter. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0