Bye bye-dinner

Bittersweet, lite så jag känner just nu. Middag med bästa kollegorna i afton. Trots förkylning, ibland får man bara bita ihop! Vi hängde först en stund på jobbet, drack lite och tjötade en del. Fick finfin present, en liten flaska Moët och glasögonkudden från Mio (den jag bloggade om förut, mins kollegor känner mig så väl! :P).

Finfint inslagen flaska! :)

Vi hade sedan bord på Jamie Olivers ställe vid Stureplan. Maten var riktigt god, men servicen var sådär.. Vi fick bland annat in drycken till maten när vi nästan hade ätit opp! Men som sagt, maten var god, stora portioner. Efterrätten var gigantisk!

Mumsigt!

Min mat, rumpstek.

Den gigantiska efterrätten, cheesecake med maräng.

De andra gick sedan vidare, men jag tackade för mig! Så tråkigt att vara sjuk asså!

Tack snälla mina finaste kollegor för en grym middag, kommer sakna er! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0