MOS & Mammaträning

Idag har jag och Frankieboy hängt i Mall of Scandinavia. Mötte upp Anne vid kl 12 för lite lunch, blev Vappis såklart! Hon är också mammaledig med sin 11veckors. Så mysigt att ha nån att hänga med, som är i lite samma sits som en själv. Skönt att kunna bolla lite tankar å sådär. Efter lunchen rullade hon hemåt, och jag gick runt å kikade lite. Hängde kvar tills Alex slutade jobbet, så tog vi sällskap hem sen.
 
Var på jakt efter en ny hushållspappersrulle-hållare. Vill ha en med marmorplatta och guldpinne. Hittade ingen, eller den jag spanade på kostade 440:-. Kändes lite dyrt faktiskt. Så ja, jakten går vidare!
 
Fin, men lite dyr (440:- på ROOM).
 
Köpte en liten present till mig själv dock. Från Thomas Sabo. Tänkte visa i ett eget inlägg sen. Nån som kan gissa vad jag köpt?
 
Innehållet får ni se sen!
 
Har idag kört första "passet" i MammaMage-appen. Mkt knip, spänn, dra-in. Lugna, relativt enkla övningar. Men nyttiga! Gjorde även lite höftlyft och 10 armhävningar (basvarianten). Kommer säkert ha värsta träningsvärken i morgon. :P
 
Läs mer HÄR!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0