Första dagen

Då har den första dagen på 2016 passerat. Ett år som jag ser fram emot väldigt mkt. Det som väntar nu om 2 veckor är en resa till Thailand. Två veckor sol, bad, god mat, shopping, bara vara. Ska bli så himla skönt!
 
 
Vad händer mer under 2016 då? Jag hoppas på ett år fyllt med kärlek och värme. Jag önskar mig mer tid med familj och vänner. Sixten växer så det knakar, han börjar verkligen bli en liten människa. Jag vill må bra under året. Fokus ska ligga på träning, bra kost. För det vet jag att jag mår bra av.
 
Jag skulle vilja resa en del också. En weekend i vår till någon storstad. Solsemester i höst. Det ger en så himla mkt energi att ha något att se fram emot, något inplanerat.
 
Jobbmässigt kommer det bli en omställning. Min bästaste kollega går på mammaledighet i mars. Kommer bli tomt utan henne! Får förska fokusera på mitt, på mig, på min insats. Vill få mer ansvar. Det ska jag jobba för. Önskar även få jobba lite extra på Sture, får se hur det blir med den saken.
 
Handbollsmässigt önskar jag ju såklart att bli uttagen som funktionär på dam-EM i december. Det vore riktigt häftigt.
 
Jag önskar även att jag och A håller ihop. Jag är mer kär än nånsin, finns det plats för mer i ens hjärta? Kanske planer på ett bröllop framöver?
 
Jag kommer göra allt för att 2016 ska bli ett underbart år!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0