Vecka 36

Fredag, å ny gravvecka. Tiden går jättefort verkligen. Bebisen är klar, nu ska den bara tjocka på sig lite. 45cm lång och 2,5 kg tung ungefär. En liten människa. <3

Dock är min klåda värre än nånsin. Röda, irriterade bristningar på magen, fått utslag på benen. Det är jobbigt att inte kunna sova. :( Klådan på magen är värst. Vill ju helst låtabli att klia, vill inte få mer ärr en nödvändigt. Men det är svårt. Vill inte heller proppa i mig massa tabletter, men är nog så illa tvungen. Har även köpt kortisonsalva idag, som jag kan smörja in de värsta områdena med.

 

En gosig Klibbmage, men fysatan va du kliar!
 

Det har pratats om att bli igångsatt tidigare pga klådan. Tanken känns jätteläskig verkligen. Vill ju att min kropp ska göra jobbet på egen hand. Men samtidigt, 5 veckor till med denna klåda å jag kommer vara en blöt fläck på golvet. Typ.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0