Babyskydd och egengjorda piroger

Äntligen fredag! Veckan har varit lång, och rätt tuff. Jag har ju fördelen att sluta tidigt på fredagar (älskar Landstinget för de!). Sara var förbi jobbet å, med lilla Miranda. Sötaste bebisen asså! :)

Vi tog en promenad in till stan när jag slutat, sa hejdå vid TC och jag for hemåt. Stannade till på Hemköp och handlade till kvällens middag, egengjorda piroger.

När Alex kom hem for vi och kikade på ett babyskydd till Klibben. Så vi typ aldrig åker bil kände vi att det inte riktigt var värt att lägga massa tusenlappar på ett nytt. Hittade ett begangnat i en köp-säljgrupp på FB för 900:-. Det var inköpt i nov 2015, och knappt använt. Vi testmonterade det i bilen, och de funkade. :) Så nu kan vi checka av de från listan.

Dave fick agera försökskanin!

Tillbaka till kvällens middag, pirogerna. Dom fick väl godkänt iaf! Inte dom snyggaste, men smaken var helt ok! Fyllde med tacofärs, lök och tacosås. Och åt sallad, gräddfil och sås till. Var lite pilligt, så dröjer nog tills jag ger mig på't igen! :P

Middagen får 3,5/5 i betyg.

Vi har just sett klart filmen En man som heter Ove. Riktigt bra!!! Som jag grät på slutet asså! Nu ska vi bädda ner oss och slötitta lite på TVn.

Trevlig fredag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0