Gravidmassage och klädorganisering

Helt mörbultad efter dagens gravidmassage. Var minsann inget gulligull där inte, jävlar va hon tog i! Mina stackars axlar har ju flyttat närmare öronen på sista tiden, så hon hade lite å jobba med. Välbehövligt!! Och bara en sån sak att jag kunde ligga på magen, såååå skönt! Stället hade nämligen en speciell kudde som var urgröpt på mitten för magen. Underbart.

Har redan köpt så jag kan gå en gång till (fick 20% rabatt via Ica-kortet), så ska boka in de om några veckor.

Känner mig helt förstörd i kroppen nu dock, mår illa och har huvudvärk. Antar att det är pga massagen. Dock har en trötthet slagit mig som ett baseballträ. Fysatan. Känner mig som världens tråkigaste sambo, som bara vill sova. Har hamnat i en ond spiral verkligen, orkar inte göra nånting. Och då fyller man ju inte på med någon energi heller direkt.

Buu!

Fick iaf tummen ur och gick igenom Klibbens kläder. Allt är så hiiimla litet å gulligt! <3 Fotade allt vi köpt, och organiserade i album på telefonen. Så nu har vi stenkoll på vad vi har och i vilka storlekar. Bra grej!

Behöver fylla på med lite bodysar

Återigen, tycker det är såå svårt hur mkt man ska skaffa i varje storlek. Han kommer ju växa ur det minsta jättefort! Men samtidigt vill man ju slippa tvätta typ varje dag!

Ska ta rätt på lite av mina egna kläder nu (inte lika gulliga saker!), och sen kika nåt på TVn. Trevlig kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0