Halsont & bärsele

Vaknade i morse och mår piss. Har haft ont i fiffi-området i helgen, typ mensvärk. Ingen feber eller så. Men känner mig helt sänkt. Att vara sjuk å samtidigt behöva ta hand om en Klibb, ingen bra kombo. Alex är påväg hem, han får jobba hemma under em så jag får vila lite. Skulle kunna sova ett dygn känns de som!
 
Man vill ju inte gosa för mkt med Frank heller, så han blir smittad! :(
 
Min lilla familj!
 
Vi är just nu på bärselejakt. Har köpt mig en bärsjal, men trivdes inte alls med den. Har fått låna en BabyBjörn One av en snäll granne, för å prova. Testade den igår när vi gick till och från Andrea. Gillar att den är enkel å hyffsat smidig att få på sig. Lutar åt att vi köper en sån. Kikar lite på Blocket efter begangnade, nya kostar ju en del!
 
Tror F gillade den med!
 
Nej, nu ska jag lägga mig och vila igen. Alex borde vara hemma närsomhelst. Krya på mig!
Angelica
2016-09-26 @ 20:48:11
URL: http://lillglimt.blogg.se/

åh så tråkigt o va sjuk :/
jag har också en babybjörn och den använder jag varje dag. Ångrar inte alls det köpet! bor på 3:e vån (6 trappor upp) utan hiss så blir en hel del bära upp o ner. Då är bärselen perfekt till min lilla Oliver (:

Svar: Bärselar är inte så dumt faktiskt! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0