Påskhelgen

Har inte blivit något bloggande på hela helgen. Det blir så ibland! Påsken sprang förbi, trist att det varit så sjukt jävla kallt! Hade sett fram emot vårsol, men fick snö istället. Buhu!
 
Torsdag
Vi fixade med gardinerna, de tog hela dagen. Hann med en liten promenad på eftermiddagen. Stannade till i parken vid skolan och gungade lite. Superkul enligt F!
 
Nöjd kille
 
Fredag
Frank fick sitt livs första påskägg. Innehöll dock ingenting, men vad gjorde det när själva ägget var superroligt att leka med! Lilla fluffisen!
Vi passade på att rensa källarförrådet medan F sov i vagnen. Sjukt effektiva! Var inte så mkt skit i förrådet som jag trodde, vi gjorde nog ett hyffsat bra jobb när vi flyttade. Så skönt att vi får plats med allt vi behöver i förrådet nu.
 
Lilla nakenfisen!
 
Lördag
Jobbade 10-15.30. Förvånandsvärt mkt folk i butiken ändå, hade några undersökningar bokade. Så dagen gick ändå relativt snabbt. Skönt med kort dag å. Alex kom sen och hämtade mig med bilen, han och F hade hängt ute i Vallentuna på förmiddagen. Så åkte dit för lite påskmiddag. Alltid mysigt att träffa svärisarna å Fs fastrar. F fick fina påskpresenter, och vi fick lite godis. :)
 
Söndag
Jobb igen, 10-15. Lite mindre å göra denna dan. Efter jobbet mötte jag upp A & F, vi handlade lite middag å köpte BingoLotter. Vann faktiskt 50:-!
 
Idag har jag inga större planer. A ska på derbyt på Friends vid 15. Så jag och F är solo under eftermiddagen. Får se vad vi hittar på!
 
Hoppas nu haft en bra påsk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0