Sprucken skärm

Min mobil är inte ens en månad gammal. I helgen tappade jag den när jag klev ur bilen. Den landade på en massa grus, och nu har jag tre stora sprickor i nederkant på skärmen. Såå irriterande! Har aldrig spräckt en skärm förut, så himla typiskt!
 
Svårt att fånga sprickan på bild, men den är där nere i högra hörnet.
 
Efter diverse googlande, i jakt på en auktoriserad Apple-reparatör, har jag nu bokat tid på Digital Inn på Sveavägen. De byter skärmar på plats. De flesta andra skickar iväg telefonen, och det vill jag helst slippa. Så på onsdag klockan 10 ska pärlan in på reparation. Måste ju gå till en riktig Apple-reparatör, då telefonen är så ny vill jag ju att garantin fortfarande ska gälla.
 
Åååh, så himla tråkiga pengar verkligen! Tyvärr är självrisken högre än vad det kostar att reparera, så där har jag inget å hämta heller.
 
Suck!
Anonym
2017-04-18 @ 11:54:26

Så surt när det händer!

Svar: Jaaa, så irriterande!!
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0