Gyn, nappis, firande & feber

Besöket hos gyn gick bra! Tanken var att jag skulle lämna cellprov, men min läkare ville gå vidare med det hela och göra upp en plan för uppföljning. Jag gjorde en sk konisering 2010 när jag bodde i Kalmar, dvs jag tog bort cellförändringar på min livmodertapp. Och jag behöver följa upp det med jämna mellanrum, för å se att det inte kommer tillbaka. Cellförändringar är alltså ett förstadium till cancer, och det behöver inte alls leda till de. Men det är ett enkelt prov som tas, och det är jätteviktigt att man går på sina kontroller. Så nu ska hon beställa journalerna från Kalmar för att få koll på VAD som är gjort och hur det bäst följs upp. Känns bra!
 
Besöket hos nappis efter lunch gick också bra. Hon behandlade lite mer runt höften och ryggen. Var fortfarande lite spännt. Hoppas att de kommer släppa nu!
 
Frank har varit hängig under dagen, snorig och hostig. Faster ville komma och fira honom ändå. Han busade på rätt bra ändå måste jag säga. :) Frank fick jättefina presenter (Kavatskor och en bultbräda), å sen åt vi tacos och kladdkaka till efterrätt. De stannade sen och kikade på Bajens match på TVn.
 
Brist på dagsljus gör att jag snor bilder från internet istället! :D
 
Sitter och slötittar på lite TV nu. Frank vaknar med jämna mellanrum och är ledsen. Kommer bli en lång natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0