Att flyga med en ettåring

Jag var såå nervös inför flygresorna. 6h med en skrikande ettåring, det var de jag såg framför mig. Men det gick huur bra som helst! Verkligen över förväntan! På resan ner hade vi sån tur att sätet bredvid oss blev ledigt. Så Frank fick en egen stol. Såå skönt, då han var väldigt nöjd med att få sitta själv. Han sov en stund, pillade på surfplattan, stökade lite, men var knappt ledsen alls. Såå bra!

På hemresan betalade vi lite extra för att få mer benutrymme. Såå glad att vi gjorde det. Lite rörigt vid maten, annars gick allt jättebra! Vi hade väldigt bra folk jämte oss på båda sidor, två äldre par som tyckte det var kul med lite barn-röj!

Så stolt över min lilla kille, som skötte sig exemplariskt! Kommer helt klart våga flyga med kids igen!

(null)
Nöjd kille på planet!
A
2017-12-20 @ 14:16:48

Gud va skönt att det gick bra på flyget. Sist vi flög med vår ettåring var det skrikfest i 3h. :/

Svar: Åh, låter inte alls roligt! Hoppas ni får en bättre upplevelse nästa gång!
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0