Jobb & Mello

Har jobbat i helgen. Var rätt mkt å göra igår, lite lugnare idag. Tycker det blir roligare för varje gång jag jobbar, känner att jag kommit in i rutinerna hyffsat nu iaf. Jag kommer inte kunna lära mig allt, och det kravet har jag inte på mig heller. Men det är ju mkt roligare när man känner sig som ett proffs. Lyckades iaf lösa en patients problem, så hen blev nöjd tillslut. Sånt känns alltid bra!
 
Dagens jobbselfie!
 
Igår drog ju Melodifestivalen igång, och självklart satt vi bänkade framför TVn! Frank var måttligt intresserad, men jag körde livechat med familjen. Tippade utfallet i Mello-appen, och jag dunkade in 7/7. Sjukt nöjd med den! :D
 
Woop!
 
Nu ska vi strax bädda ner oss, är helt sluuut efter helgen! Veckan som kommer är fullspäckad. 6-månaderskontroll, mamma kommer hit, sjukgymnastbesök för både mig och F, dejt i MOS. Ja ni hör ju!
 
Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0