Kompisbesök & promenad

Idag har våra vänner Jonatan och Josse, och deras son Jason, varit här. Vi grillade hamburgare till lunch, å åt rabarberpaj till efterrätt. Blev riktigt gott! Deras son, Jason, är lite drygt 2år och typ världens sötaste! Kan väl inte påstå att han och F lekte tillsammans, Jason tyckte nog mest F var konstig! :D Blev iaf en toppenstart på helgen!
 
De for sen efter lunch. Svidade om till någon form av träningskläder, ner med F i vagnen (han somnade innan vi ens kommit ut!) och med raska steg gick vi mot Lötsjön. Ett snabbt stopp vid utegymmet där, och sen hem igen. Blev ändå en rejält svettig promenad. Skönt å rensa tankarna lite. Ryggen har kännts helt okej sen jag var på behandling hos naprapaten. Hoppas de håller i sig!
 
Trött kille efter en förmiddag med massa lek!
 
 Här kan man va!
 
Kom hem för en stund sen. F är på dåligt humör, å jag är superstressad å försöker fräscha till mig så gott de går. Ikväll ska jag hem till Sandra och fira att hon fyllt 30år. Känns fortfarande helt orimligt att vi blir 30 i år. Jaja, min åldersnoja får dröja några månader till iaf! Tror nog kvällen kan bli bra. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0