Semester

 
Idag gjorde jag mitt sista jobbpass på Synsam i Bromma Blocks. Till hösten är jag tillbaka på sjukhuset på heltid, så då hinns de inte med att fortsätta helt enkelt. Och det var väl inte tanken från början heller.
 
Känns så bra att jag kunnat jobba helger på Synsam. Det har gett lite mer klirr i kassan, och gjort så att vi sparat en jävla massa föräldradagar. Så nu kan F börja förskola vid två års ålder (mer om det en annan gång!).
 
Har trivts jättebra på Synsam. Lätt att man jämför mot andra arbetsplatser/butiker jag varit i och det finns både för- och nackdelar såklart. Men i det stora hela har jag trivts bra! Mkt tackvare goa kollegor, ni kommer vara saknade!
 
Nu kan jag äntligen gå på semester! Skämt-å-sido, dessa fyra jobbpass jag gjort denna veckan har jag hakat upp mig en del på. Tänkt att vår ledighet tillsammans inte riktigt tar början förrän de är gjorda. Å nu är vi där. Firar semestern med att boka pedikyr i morgon, så nice!
 
Nu ska vi kika på en film, och sen sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0