Inre stress

Just nu har jag rätt mkt oro i kroppen, en inre stress. Det gör mig till en rätt osympatisk person. Jag har kännt mig sjukt bitter på sistone. Kännt mig trött. Less.


Jag funderar på framtiden. Jag kommer behöva axla två roller, dags att börja jobba igen. Känner mig såå kluven. Vad vill jag med mitt liv? Vill jag tillbaka till sjukhuset? Vill jag prova nånting annat? Helt byta bransch?

Ska vi flytta? Nu? Sen? Öht?

Vill vi försöka bli gravida igen?

Jag tror mkt hänger ihop med stundande 30årsdag. Jag har uppnått allt jag ville innan den dagen.
Utbildning, check!
Jobb, check!
En stabil karl, check!
Stabilt boende, check!
En liten Klibb, check!

Men nu då..? Vad händer efter 30?

Stänga av. Inte tänka så mkt.

Lättare sagt än gjort.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0