Vi tog söndag

Kännts som söndag idag. Alex är lite snorig och snuvig, så blev en rätt lugn dag. Jag var iofs och tränade på förmiddagen. Blev ett Cirkelgym Soft-pass, i brist på annat. Var en äldre herre som ledde passet, väldigt lugn och härlig musik, men övningarna i sig var långt ifrån softa! Det blir ju lite vad man gör de till. 20 stationer, två varv. 40 sekunders jobb, sen 15 sekunders förflyttning. Det blev rätt svettigt!
 
När man blir tvingad att testa något nytt!
 
Annars har dagen mest bestått av att jaga en galen Frank, äta grillad korv till lunch, och packa inför midsommar.
 
Har fått mer känningar i ryggen på sistone. Hade en tid bokad till en Nappis idag, men bokade av den i vecka då det kändes bättre. Skulle jag minsann inte gjort. Hon hade som tur va tider på måndag. Det är sååå tråkigt att jag fått ont. Det hämmar mig verkligen. Har inte kunnat träna, eller ta promenader, i samma utsträckning som tidigare. Och det syns på vågen, har gått upp några kilo senaste veckorna. Suck.. Jag vill känna mig stark igen! Vill inte gå in i en till graviditet förrän kroppen känns stark å stabil. Och som det är nu känns det väldigt långt bort. Jag hoppas att jag får lite bättre hjälp på tisdag.
 
Dags att bädda ner sig, hoppas ni får en finfin midsommar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0