Hudvårdskit från Libero

- I samarbete med Libero -
 
Idag fick jag mitt första utskick ifrån Libero. På Underbara Baby-mässan fick man signa upp sig om man var intresserad av att samarbeta med Libero, och jag blev utvald! Så himla kul verkligen! Vi använder ju sedan innan gärna Liberos produkter, så detta är väldigt välkommet!
 
Liberos hudvårdskit.
 
Paketet innehöll diverse produkter för att ta hand om bebis känsliga hud. Ska bli kul å testa lite nytt! Om ni vill lära er mer om just känslig bebishud kan ni läsa på Liberos Hudskola, där finns massa bra tips och svar på frågor och funderingar.
 
Jag fick även ett extra kit som jag får tävla ut! Så kika in på min Instagram i morgon om ni vill vara med å tävla! @mslagbrand heter jag där!
 
- I samarbete med Libero -
Lisa
2017-03-15 @ 09:56:04

Kul med en tävling! :)

Svar: :) Hoppas kunna tävla ur saker fler gånger!
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0