Barnpassning & Matsmart

Vi startade dagen med att dra oss läänge i sängen. F vaknade till när Alex gick upp, så lyfte över honom till vår säng. Där somnade lillgrisen gott om. Vi gick inte upp förrän vid kl 9, såå skönt!
 
Så mysigt att få gossova bredvid honom!
 
Fick sen ett ryck och bokade in mig på ett Skivstångspass kl 11 på Lindhagen, med barnpassning samtidigt. Att jag inte tänkt på det förut?! Tog väl ca 35-40 min att ta oss till Friskis vid Lindhagen, men det var såå värt det! Barnpassningen var verkligen super. Underbara barnvärdar som tog emot oss, F trivdes som fisken i vattnet å jag kunde svettas en timme utan att behöva oroa mig för att F kryper runt och klättrar på ledaren. Efter passet, när jag kom upp till där barnen var, så blev jag så stolt. Han satt där, med massa andra kids i hans size, och bara var en i gänget lixom! Allt hade gått jättebra verkligen, så häftigt! Han blev dock lite ledsen när han såg mig sen, han insåg nog att jag hade varit borta super-duper-mega-länge!
 
Ah, barnpassningen asså, jag är helt lyrisk! Såpass att jag bokat in mig på ett pass på torsdag med, då har de barnpassning igen. :D
 
Inte den tyngsta stången ni skådat, men det räckte gott och väl!
 
På vägen hem gick vi förbi Direkten och hämtade ett paket från Matsmart. Asså det konceptet är verkligen hur bra som helst! Vi har fyndat massor där, ffa grejer till F. Denna gången kom 3x12 stycken klämmisar från Semper. Dessa kostar ju 10-15:-/st i vanlig butik, på Matsmart får man betala typ 5:-/st. Asså sååå värt!
 
Klämmisförrådet påfyllt!
 
Nu ska vi kika på GWs mord från förra veckan, sen sova! I morgon ska jag på efterlängtad massage, Fs faster ska vara barnvakt. Super verkligen. Sen i morgon kväll är det första styrelsemötet i Brf-en. Ska bli spännande!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0