Massage & barnvakt

Jag är såå tacksam för att Fs faster bor grannar med oss. Idag kom hon över med färskt bröd och frukt, vi åt en god frukost tillsammans. Vid 11 cyklade jag iväg till Naprapaten för en massage, och då hängde hon med F härhemma. När jag kom hem så fixade hon lunch, och så kom Fs andra faster över också. Asså hur jävla bra är hon inte?! <3
 
Massagen var allt förutom skön. Asså fysatan. Så ja, det behövdes verkligen!
 
Fastrarna for för en stund sen, och vi ska nog bara ta det lugnt ikväll. I morgon är det dags för barnpassning igen på F&S Lindhagen. Ska testa Power Hour-passet samtidigt, asså jag kommer typ dö. Passet är dock "bara" 35 minuter, och det borde jag väl grejja?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0