Nere

(null)

Jobbhelg. Heeelt slut igår. Hade svårt å somna natten till lör, och sen stökade F som vanligt. Så med typ 3h sömn i bagaget rullade jag till jobbet. Dagen flöt på rätt bra ändå, var en hel del patienter innan lunch. Sen klingade de av en del. Hann till ett jympapass på Friskis efter jobbet, det behövdes verkligen! Bli lite fysiskt trött med.

Väl hemma sen blev det massa gos med min lilla skrutt. Och med min store skrutt. Han fyllde ju minsann år igår. <3 Vi ska fira honom ikväll, hans föräldar å två av hans syrror kommer på middag. Stackarn får dock rodda allt själv då jag jobbar!

Usch, har hamnar i en svacka känns de som. Hösten tär verkligen på en ibland. Jag vill mest krypa ner under ett täcke, och vakna lagom till december. Gjorde misstaget å slutade med p-piller lagom till höstdeppen å. Kan ju aldrig vara smart?! Har börjat med NC istället, är väl tänkt att vi vill bli preggo snart igen, och mtp att de tog 1,5 år sist så vill vi vara ute i god tid! (Jag vet såklart att de inte behöver ta så lång tid med nummer två!). Har börjat om med NC, vill inte ha massa gamla värden kvar. Så har ju i princip bara röda dagar nu. Tar ju nån månad innan appen fattar min cykel lixom.

Nej, dags att dra igång denna dagen! #greatdaytosaveeyes
Anonym
2017-11-06 @ 13:07:40

Hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: Tack! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0