Helgen

Fredag: Jympade efter jobbet. Hade gjort lite ändringar i passet, som kändes mkt bättre. Så nu är jag relativt nöjd iaf! Sen hem, duschade, pussade hejdå till A som skulle på handboll, å sen kom Natta. Hon hade köpt födelsedagspresenter till F, asså lyxen för honom att få firas igen en månad senare! Han fick två böcker, och en leksakstelefon. Väldigt lyckade presenter! Efter att F somnat lagade vi pizza, och kollade på Fångarna på Fortet. En typisk fredagskväll mao! :)
 
Lördag: Tog en sväng till lekparken på förmiddagen. Finns en jättefin park i området som heter Bubbelparken. Finns massa roligt där å göra. Saknar dock bebisgungor där. Vid 15 åkte jag och F på 1-årskalas hos Franks kompis Elias. Där bjöds det på tårta och annat gott! Sen hem, vi har inte hemma förrän efter 18. Frank somnade timmen senare. Jag och A parkerade i soffan framför filmen Suicide Squad. Alex somnade efter typ 30 min, värt. Filmen var väl sådär. Väldigt märklig!
 
2 av 5.
 
Söndag: Gick å röstade i Kyrkovalet. Hade väl inte jättekoll på vad jag egentligen röstade för, men tycker ändå det är viktigt att ta chansen att vara med och påverka. Sen åkte vi till Återvinningen och lämnade in en massa kläder. Sen till MOS för att handla present till syster. Vi åkte till Västerås vid 14. Middag och häng hemma hos syster, alltid lika mysigt att träffa familjen. <3
 
Har varit en bra helg mao! De går alldeles för fort dock. :( Nu väntar fem arbetsdagar. Händer saker varenda kväll i veckan å. I morgon ska jag och A på handboll, faster ska vara barnvakt. Sen ska jag försöka komma iväg å träna lite å sådär. Ah, det blir nog en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0